Palmzondag in de St Urbanus, kinderen in optocht met hun versierde Paasstok

Palmzondag in de St.Urbanus zag er ook dit jaar weer feestelijk uit!
Maar liefst 20 kinderen hadden in de voorbereiding op deze traditionele gezinsviering eerder op de Kinderclub-middag een prachtige Paasstok versierd. En tijdens de ochtendviering op Palmzondag is het dan zover: dan mogen zij hun creatie laten zien aan de aanwezigen! Een bonte stoet door de kerk, via het middenpad (Coronaproof) richting het altaar, waar ze voor iedereen goed te zien waren. Wat een prachtig en kleurrijk schouwspel levert dat steeds weer op!!

Bijgestaan door team Elly werd deze viering in goede banen geleid en begeleid. En al kan er door aanwezigen niet gezongen worden, van zich laten horen deden ze wel middels de belletjes wat resulteerde in een heuse Urbanus-symphonie van formaat!

Onderstaand een serie foto's van het maken van de Palmpaasstokken op donderdag.

En Tatiana van Thiel legde de zondagochtend in de kerk professioneel vast op de gevoelige plaat, het mooie resultaat kunt u hier zien. Een gedenkwaardig en vreugdevol samenzijn!!!

Uw parochieteam

Elkaar even helpen....